söndag 7 mars 2010

Jag ska bli Alex Schulman!

Dock inte bokstavligen för jag trivs med att vara kvinna! Inte känner jag för att driva en bokhandel och gå runt i gubbiga Östermalmkläder heller. Men jag ska ha ett toppjobb. Ett mediajobb! Precis som Alex Schulman som kom från ingenstans.  

När jag skulle skriva in verifieringskoden till denna blogg stod det:
Next Shulman

Visserligen lite felstavat men vem bryr sig! För fattar ni?! Bloggen har redan insett det ingen annan ännu vet. Att jag ska bli ett namn inom mediavärlden. Alex Schulmans kvinnliga motsvarighet! Utan chinos och seglarskor. Och utan att först spy galla över alla runt omkring mig för att sedan förvandlas till snäll mysförälder då det går bättre som snäll myspappa på Aftonbladet än som elak chefredaktör på Stureplan.se.

Alex, se upp! Här kommer JAG!

Okej just på den här bilden är det väl bara tänderna som andas Östermalm, skjortan känns mer som Hemmesdynge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar