söndag 7 mars 2010

Jag ser och hör dig

Okej, efter en kort stunds begrundande tror jag inte att jag vill bli chefredaktör på Vogue. Jag är ju inte superduper, megaintresserad av kläder och mode. Och jag vill inte flytta från Stockholm. Dessutom är jag inte längre lika imponerad av "mediefenomenet" Alex Schulmans och hans karriär.

Han kom inte från ingenstans. Han kom som skvallerjournalist från Se & Hör. 

Varför nämns det aldrig när tidningarna skriver om hans karriär?

Okej, jag som hade förkastat Se & Hör. Men det är alltså där man ska börja. Nu ska jag genast gå in på Se & Hör och undersöka om de har några lediga tjänster. 

Tror ni man får jobba där om man har glasögon och en smula nedsatt hörsel? Eller måste man verkligen se och höra allt? 

2 kommentarer:

  1. Det ska bli spännande att följa din karriär!

    Hittade dig hos Spider!

    SvaraRadera
  2. Tack tack den första kommentaren på min blogg :-)!

    Tjohoo!

    SvaraRadera