torsdag 11 mars 2010

Jag är inte arg!


Jag fick inte journalistjobbet!

Kvinnan med de genomusla frågorna ringde idag och sade att de bestämt sig för en annan sökande. Men jag blev inte deppig. Inte alls. Inte heller blev jag arg. Jag skrev bara den här lilla lappen och la på bilen som parkerat intill mig i p-huset idag:

Ditt jävla pucko. Varför i helvete har du ställt dig så nära? Jag ser på parkeringstillståndet att du jobbar på SATS så du tror väl att alla människor är vältränade och kan svinga sig in genom fönstret men det kan jag inte. Dessutom skulle inte ens ett benrangel komma in i bilen i det lilla mellanrummet på 4 cm som du lämnat mellan bilarna.

Men jag är absolut inte på dåligt humör idag om ni nu skulle få för er att tro något så fånigt.

Nej, nej. Inte alls.

2 kommentarer: